Doftljus

Vars kan man hitta snygga och ganska billiga doftljus.. :P Är så mysigt när man kommer in i lägenheten eller hos någon annan och få känna en ljuvdoft av något slag. :) Plus ljus är ju väldigt snygga till inredning, man kan som ha dem lite över allt plus att det ger ifrån sig ett väldigt mysigt sken under dessa mörk tider.
Jag ska leta mig en bra sida och beställa hem en massa olika ljus som doftar gott och juligt av något slag. :)
Lagerhaus har ju mycket men vill ha lite mera, kanske roligare ljus av något slag. Aaa jag vet inte varför jag börja svamla om ljus mitt i allt men jag väntar fortfarande på att Marcus ska sluta så vi får ut och handla nå mat. Är ju försent att fara på expert iaf för det har ju stängt nu.. faan...



Har suttit och räknat ut på ett ungefär vad a-kassan är skyldig mig och det ser inte så dåligt ut men det återstår ju och se när man får in dem.. Man blir ju smått galen att det tar sån tid.
Kom även på att jag missade min tid på arbf idag med. :/ Ajja bara ringa dit imorrn och höra om en ny tid. Man kan ju inte hålla koll på allt. :P Nästan.
Nae nu ska jag fortsätta att kolla efter nå ljus. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0