Det går bra nu :)

Känner glädjen sprida sig i kroppen och det känns helt underbart :P Allt man kämpt för är faktiskt värt att kämpa för, för när man väl se att det kommer till nytta och tillslut funkar då släpper man som oron och kör på som vanligt. :) När något går som man vill så måst man ju bara vara glad. :) Men jag är dålig på att peppa mig själv de är jag ju men någon gång kanske man lär sig de. :) Tur jag har människor som kan putta mig lite längre än vad jag själv kan :)

Har hunnit med att diska bort lite så det inte är så mycket disk tills jag slutar, man har ju som aldrig tid att tvätta eller diska när man jobbar. :P Så nu gjorde jag bort de iaf..
Ska bara starta en tvätt med sen kan jag börja göra nå lunch åt Marcus och sen bege sig till jobbet för att jobba eftermiddags passet :D..
Så nu är det 3 dagar kvar sen är jag ledig till på torsdag vad jag vet än så länge. :) Om jag nu inte får någon mer bokning för nästa vecka :)
Efter jag slutat jobba idag blir det att handla lite mat och även svänga förbi systemet så man har gjort bort de. :) Måste ju köpa någon skumpa till nyåret. :P

Råkade även handla lite på rean igår på mimmis men vart bara en tröja. :P 

Är så skönt när man jobbat och känner att man är trött så man går och lägger sig ganska tidigt och sen somnar så fort man nuddar kudden. :P Då får man ju känna sig utvilad när man vaknar och då hinner man ju med mera saker än när man sover hel dagarna. :P

Nae ska starta en tvätt nu. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0