Äntligen.

Börjar det hända saker :) så nu när allt verkar funka så hoppas jag det håller i sig och att det inte strular något mer nu med min a-kassa. :P Hoppas bara jag får in pengarna innan fredag för då ska jag och Marcus till skellefteå och panik handla julklappar.. Suger att man ska måsta göra det i sista stund men sånt är livet helt enkelt. Man får ta det som de kommer.
Ska snart börja bege mig till jobbet och jobba till 17:30 sen hem & ut med hundarna och sen bege sig till mamma för tjejkväll. Men får bli en tidig kväll för mig för jag ska upp och jobba 7 imorrn så måste få mig lite sömn :P
Självklart lyckas jag ju somna 1 igår, låg och spelade något spel på telefonen som jag inte kunde sluta spela. :)
Men som sagt får bli en tidig kväll så man orkar med morgondagen med.

Nae nu ska jag ut och kissa hundarna sen börja bege mig till jobbet. Tur att det inte är lika kallt ute som igår så slipper man frysa om händerna för jag har inga vantart. Tror dem är hos mamma eller något. :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0