21:30

Har så tråkigt så då skriver jag hära oftast,typ för att komma på vad man ska göra. Fast såna hära gånger när man sitter själv lite små bitter och ja letar efter något roligt att se på tv och kollar facebook flera gånger bara för att se om det hänt något roligt så brukar jag även komma på att sitta och shoppa en massa onödiga saker.
 Jag försöker hålla mig men ibland är det inte så lätt att låta bli att titta in på varenda kläsida på internet. :P
Men idag ska det inte bli någon shopping på internet får bli shopping imorrn i stan eller hära hemma. Kändes jobbigt att åka till stan och alla är ju så stressade och ja allt möjligt... Får väl se helt enkelt hur det blir imorgon men marcus lär ju vara trött och ska sova hela dagen så man lär ju komma iväg så sent med. Nae nu ska jag sluta vara negativ och jag ska nog ta och lägga bort datorn och skaffa mig ett liv :P

Nu är det väldigt nära till jul med. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0