2011-12-29

Ja då satt man hära igen och inget att göra :P Nae men har hunnit med att jobba, ätit tacos hos mamma och stress handlat lite. :P Det är så typiskt att man ska stressa men det är för att jag inte hinner handla allt som ska handlas till helgen förutom idag då. :P Men fick då med mig de mesta ska bara handla resten imorrn på min rast. :) Blir en lång pass imorrn från 11-20:30 och äntligen får jag jobba den kort kvällen och slippa sitta och inte ha något att göra tills nattpersonalen kommer. :) Sen är det bara 7-17 passet kvar på lördag sen ledig i några dagar. :P Ska försöka hinna baka något när man väl är ledig och tvätta all tvätt som blivti när man inte har haft  tid med den. :P

Gubben var då och skruvade med min bror men kom hem ovanligt fort, ja han hann ju sitta hemma i en timme typ och nu är han och skruvar igen. Men nu är det någon annan han hjälper. :P
Mekaniker är inte lätt att bo med alla gånger må jag säga. :P Men han brinner ju för det så och så länge jag får lite kärlek jag med så är jag ganska så nöjd. :)

Har även hunnit betala lite räkningar också, varit lite vuxen sådär. :P Så kommer väl må lite dåligt imorrn när de pengarna är borta. Men man måste ju..
Jag är inte bitter kanske man får säga.
Nästa månad tror jag att jag ska köpa en kamra så man får in lite mera bilder och får ta bilder på hundarna och när Akilles är som han är. :P Ibland dör man ju i skratt när man kollar på han, han är som GANSKA speciell.
Blir tokig då han står och skäller att han ska ha mat, ja men då duger det ju inte att he i skålen eftersom han inte får upp det, glömmer jag ju bort så då skäller han igen för att han ska ha maten på golvet. Ja man skrattar ju varje gång man trampar på hundmaten som ligger över hela golvet. ( eller så inte). Men han blev som han blev helt enkelt bara accpetera de då. :P

Nae undra om man skulle ha hoppat i säng och kollat på lite soa är ju fortfarande bara på första sesongen :P Kanske måste hinna ikapp lite nu...

Nae men godnatt och hade



Lill pluttisen :P


Kommentarer
Postat av: annica

vad är soa för nå? :P

2011-12-30 @ 09:27:34
Postat av: Thea

Men Annica då det är ju sons of anarhcy :P

2011-12-30 @ 09:56:13
Postat av: annica

ahaaaa! :P haha

2011-12-30 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0