2011-12-22

Då har man bakat klart, hunnit packa upp alla varor sen jag handlade tidigare idag och sen även hunnit vara ut med hundarna på en liten promenad. Men kallt var det så börja svida som fan på låren så får ta på mig lite mera kläder sen när man ska ut. Provade att sparka med hundarna, ja Akilles tyckte de va roligt men Aragon var rädd för sparken, sen skulle de dra åt varsit håll. Så ska jag sparka med dem igen så tar jag nog bara med Akilles. :)
Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska sluta så vi kan hitta på något. Men vad vet jag inte, typ fara ut på samhället och handla lite. Tror alla affärer skulle ha öppet lite längre idag så då passa de ju bra att fara ut och julhandla lite eller nå. :)
Ska nog ta tag i disken och koka lite ägg så man har till en kvällsmacka.

Hittade en sida med ganska roliga hundsaker och hundbäddar men de var lite för dyra för min smak. :) Men små snygga på något sätt så om jag blir rik någongång i mitt liv så ska jag skaffa dessa till mina underbara djur :P

  

http://www.petdesign.se


Där fanns det fina halsband och ja lite allt möjligt. :P

Nae nu ska jag vila ögonen en stund.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0