2011-12-20

4 dagar kvar till jul, ja dagarna går riktigt fort.
Jag och hundarna tog en liten promenad till Maskin och fritid vid 4 så fick Marcus komma och plocka upp oss på vägen men som vanligt så hann jag typ nästan dit så vart en liten längre runda än väntat. :P Men det är ju bara bra för en men det var ganska kallt och hundarna hoppade på 3 ben några gånger så var nog inte bara jag som tyckte der var lite små kallt.:P
Sen har man hunnit att äta och självklart lyckas man somna på soffan :S Suck, hur ska man kunna somna sen ikväll då.
Ajja jag ska då ut med hundarna nu och sen göra mig lite varmt te och en macka sen ska jag gå och lägga mig.
Se lite film och försöka somna så man orkar med några timmars arbete imorgon. :)
Kommer nog bli bra.

Nae men tack och godnatt
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0