2011-12-19

Nu har man lugnat ner sina nerver lite och lyckas få tag i en mobil som jag lånat av Nina tills jag köper en ny så hoppas det blir till veckan iaf. Ska nog på expert när Marcus slutat och kolla dära om jag hittar mig en ny och denna gången kanske man ska lägga ner lite pengar på en bra mobil som inte hänger sig jämt eller slår av sig sjäv ibland. Blir då inte en lg iaf.. Får helt enkelt bli en julklapp till sig själv som inte riktigt var meningen menmen kanske var dax att fixa sig en ny telefon nu.
Det jobbiga med att man har en annan telefon är att inget av mina nummer är sparade och kan ingens mobil nummer för utom mitt :P hehe
Men jag ser väl när de ringer eller får sms vem det kan vara på hitta.se :P

Tur man har snälla grannar iaf som finns dära när man behöver dem :) Räddare i nöden. :P

Nae nu när jag är på bra humör igen ska jag nog skrubba mattan för den luktar kaffe, fast jag tycker om kaffe så är jag ganska less den lukten just nu.. :P

Nu är den stora frågan vad man ska göra till middag..


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0