2011-12-16

Ja då var det fredag och jag tog helg 21:10 igår så nu ska jag bara njuta av denna helg och ha så sjukt jävla roligt med min helt underbara familj <3. Tur vi är ganska så barnsliga i våran familj så vi kommer nog ha väldigt kul i helgen med allt vi ska göra :)

Har hunnit diska bort lite tänkte ta och dammsuga lite med så man kommer hem till ett ganska rent hem iaf. :P Skura ska jag nog med göra så det luktar gott, måste även packa det som ska med om jag nu hitta väskan? Vars nu den har tagit vägen. Ajja Marcus får annars leta när han slutat.

Gick annars bra att jobba igår är lite sliten idag men det går nog över snart. :) Sen så blir det jobb även nästa vecka och dära nästa vecka :D Är sjukt glad över de.
Nae fram med sugen och bort med dammet. :P

Hoppas ni som läser denna blogg får en härlig helg. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0