2011-12-14

Då har man varit och skottat fram min kära mormor var inte så jätte mycket snö som skull bort men nu är de då gjort iaf. Jag och mamma fikade lite och surade med mormor en stund sen bar det hem igen. :)
Hunnit vara ut med hundarna och ska nu hoppa i i duschen sen bege sig till mamma för lite middag med hon och marcus :P Blev ingen tjejkväll idag, men blir nog bra ändå. :)
Sen har jag även hunnit att bråka med min a-kassa igen går jävligt segt att fatta ett jävla beslut. Men jag hoppas och ber att de fixar allt innan helgen så jag hinner handla nå julklappar annars går jag faan under....
Man blir så less att lägga ner en massa energi på något som ska funka utan att man ska måsta ringa dem hela jävla tiden.. Nae bara ta ett djupt andetag, andas och bara försöka tänka postitivt.

Nae nu vart jag även skit trött så upp och hoppa å in i duschen och bli pigg ist. :P Somnar jag nu så kommer jag inte kunna somna inatt. Tänkte ju försöka stiga upp lite tidigare imorrn och dola på lite för mig själv innan jag börjar jobba. :) Men vi ser ju hur det går.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0