2011-12-12

Äntligen är min blogg som den ska igen så man ser vad fan man skriver :P Den var ju som bara halv tidigare och då försvan typ texten.. Men nu är den normal iaf.
Ja igår vart det en lugn söndag vi låg som mest vid teven och kollade på lite filmer och spelade bingolotto. Marcus fick sig en vinst på 100kr iaf. :P Haha bättre än inget.
Akilles var då väldigt social igår han låg enbart och sov sen vi kom hem från missen. Är tröttsamt att vara dära.
Han och Aragon ska ju vara dära hela nästa helg med när jag och Marcus far till Umeå. :) Så då är han nog trött när vi kommer tillbaka på söndag. :)
Är ganska sjukt att de är typ 2 veckor kvar till julafton och jag måste verkligen börja handla nå julklappar snart så man hinner innan jul :P

Fick då ett samtal från FK imorse och hoppas verkligen att jag slipper bråka med dem något mer nu och hoppas dem har ordnat allt till veckan. Annars blir jag fan galen.
Hoppas iaf :D Det förstör så mycket när man ska vänta och vänta och aldrig få något svar. Man går runt och grubblar allt för mycket och blir almänt nere typ.

Nae ska ta tag i disken och sen bege mig till mamma för att baka lite lussebullar :D:D:D
Sen blir de middag hos henne med.. :P

Nae
hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0