2011-12-09

Kul att det går att blogga ens halva jävla sidan där man ska skriva är ju borta
så man får väl göra så gott de går att få in ett inlägg, bara för att.
Igår var den en ovanligt stressig dag och kväll på jobbet. Är helt slut idag
och ont i kroppen. Sen på de har jag ju fått min jävla **** så jävla typiskt när
det är helg och allt. Sen denna jävla smärta man ska få med på köpet.
Nae ska inte gnälla nå mer nu.

Ska snart bege mig till mamma för att gå ut med figo och svante sen ut med mina
hundar och sen ska jag diska klart plus starta en tvätt till..
Känner mig inte alls på humör fast jag är ledig hela helgen. Det bästa är väl att
jag och Marcus drar till missen när han slutat och ska vara dära hela helgen. Så
får väl försöka rensa alla tankar och försöka tänka positiv, bara få vara för sig själva
utan Arvidsjaur ett tag.
Ska bli skönt att vara dära i helgen. Sen nästa helg blir det ju
lilla jul i Umeå så får träffa alla :D
Ska bli riktigt kul, hoppas bara jag får in mina pengar innan de.
Är less att bråka om med fk och handes nu....
Nae ska börja bege mig.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0