2011-12-01

Ja då var man hos mamma och iväntar en god middag :) Har då lyckas städa hela lägenheten nu så den luktar riktigt gott och den är ren :D Men hann inte he upp något mera pynt for och var social med emmelie och gänget som var dära och bakade ist :) Men efter jag varit hos mamma ska jag nog försöka ta tag i det. :P
Försöker även att ladda upp mig själv för en jobbar helg. Nog för att de är bara 2 timmar imorrn men sen har jag delad lördag 7-21:10 så hela lördagen kommer gå åt att jobba och sen på min rast lär jag ju sova som jag brukar göra när det är en delad tur. Sen jobb några timmar på söndag med. 
Men nästa helg är jag då ledig och då blir det mest troligt missen för att vara hundvakt. Kan vara skönt att komma bort lite och helgen dära efter blir det umeå :D för lilla jul eller vad man ska kalla de.. Kommer bli toppen :)

Nae nu ska jag gå och äta :D





De blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0