14 December

Kom hem för ett tag sen från syrran jag och mamma blev bjuden på lite fika hos henne :) Var grymt gott som vanligt när hon har bakat.
Men det måste ha varit sömnmedel i kaffet för jag håller på att somna.
Blev skit trött, men blir väl så när man sätter sig ner och slappnar av. :P
Nae ska kolla om jag hittar någon bra film att se och lägga sig i sängen och se på de tills man somnar.
Tycker inte om Marcus för att han gjort så jag inte kan somna utan att teven ska vara på. Förr så ville jag ha tyst men nu går det inte att somna nästan om jag inte får ha på någon teve.
Jävla skit säger jag bara.
Ska nog kolla runt lite på internet om det kommit ut några nya saker :D
Sen ska jag kolla vars man hittar en ganska billig tassimo och någon kökshjälp så man kan börja baka på riktigt.

Nae men hade då.



Min bebis när han bara var några månader. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0