Helg..

Fick mig en lång helg denna vecka slutade kl 12 igår och ledig idag och hela helgen då :D Känns ganska skönt så man får vila upp sig lite in för den sista jobbar veckan.. Men då jobbar jag ju nästa helg så kommer vara trött men ska nog gå bra :) Är lite mer stress om helger för man är bara 3st men det funkar iaf..

Ja i helgen blir det då Umeå och dricka lite eller mycket få se :D.. Far idag så fort systeryster är klar och man vet aldrig när de är... Menmen denna helg kommer nog bli trevlig och att solen är framme. Pratde med mamma för ett tag sen och då spöregnade det så får se :S Hoppas på gooo väder iaf...

Antingen blir det väl Nolia eller stan imorrn får se.. Måste hitta nå födelsedagspresent till Annica eftersom hon fyllt år och kanske lite mer saker till hennes lilla Samuel.. :)..

Annars går det bra med min shake diet börjar tappa hungerkänslan som man hade första dagen man shakade men det går ju bättre och bättre för varje dag så känns toppen... Var ut med Sara och Stina på en långpromenad igår så.. Ska väl ut med mammas hundar på en liten promenad sen innan vi far..

Suger att inte gubben kunde följa med men han kanske skulle dyka upp imorgon en snabbis :D HOPPPAS kommer bli tomt utan han för att han även är en del av familjen.. :D menmen man får räkna med detta eftersom man har hundar.. :)

Nae nu ska jag ta en shake och lite kaffe på det och hoppas på att få fara snart :D
Hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag ha.. :P
Hade bra så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0