Torsdag :)

Denna dag känns helt underbar är på topphumör :P Kul att man har sina humörsvägningar ibland men nu är det mer åt de glada hållet :D...

Ska snart iväg och jobba några timmar och laddad som vanligt :D Älskar att jobba i hemtjänsten har så söta gummor och gubbar :D..
Sen dom jag jobbar med är också helt underbara.. :)

Sen efter jag jobbat ska jag hem och städa lite :) Gubben har typ gjort om hela lägenheten och det känns helt nytt typ :P soffan står åt ett annat hål och teven med så lägenheten känns större :D.. Älskar han grymt mycket <3. Efter jag städat ska jag beställa hem nå roliga saker till lägenheten och till mig och gubben :)..

Sen ikväll blir det tjejkväll med mamma och syrran :D

Och snart är de helg men vet ej vad som händer då.. :P

Nae nu ska jag ta min volvo och dra mig till jobbet.. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0