VARNING, jag har dålig inställning och vet hur man använder den.. :D

Igår så fick jag jobba hela dagen och de kändes bra, har fått jobba ganska mycket de senaste veckorna så lönen i dec kommer nog att se bra ut :D Så de känns toppen sen så kommer jag få lite mer inkomster och de känns ännu bättre nu kanske man har råd att leva igen :) Nae men lite extra pengar är aldrig fel.

Var upp på A-hem igen och den här gången sökte jag lägenhet själv så man kanske får sig en lägenhet SNART.
Men ska dit en gång i veckan så de förstår att jag jag/vi är i behov av en ny,
Sen så köpte jag lite små saker :D Som kanske inte var så smart men vadå jag är tjej och gillar att köpa saker.
De som kanske var de bästa köpet var vantar :).. Aja

Funderar på att börja julpynta snart med så lägenheten ser lite trevligare ut. :d

Nae men saker och ting rullar på igen får väl se vars de tar stopppp nästa gång då..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0