Fars dag idag.


Ännu ett år utan att få köpa en present till pappa, ännu ett år utan att få fira sin älskade pappa på fars dag.

 Dessa dagar är inte alls roliga.

Jag hade aldrig trott att jag skulle få fira min pappa med att tända ett ljus vid hans grav.
Men att tända ett ljus och minnas är de sättet jag kan göra för att fira min älskade pappa. 
  Saker och ting kan förändras väldigt fort som de gjorde för mig och min familj.
Pappa fick Cancer och cancern tog över hans liv.
Men jag vet var han än är nu så har han de säkert väldigr bra.
Förmodligen är han i skogen med morfar. :)
Att tänka så gör mig att orka med livet, att hoppas och tro att pappa har det bra fast han ej är med oss längre.
Fast på ett eller annat sätt så är han det endå.
Men som sagt minnnet lever.

Ska tända ett ljus sen vid din grav
Grattis pappa på fars dag <3

Saknar dig och älskar dig enormt mycket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0