Ännu en kall dag..

Kom på varför jag haft ont i skallen varje dag eftersom de är så kallt och jag täcker inte hela skallen utan bara öronen typ.. Har som en halv mössa :O kanske inte är så smart när det är -16 ute..
Hehe kom på de nyss. F
år väl börja använda den riktiga mössan ist :)


Hade tänkt fara iväg till mamma och söka lite jobb dära. Eftersom jag har mitt cv där också :)
Får väl hoppas på de bästa.
Sen blit de att fara och köpa en liten present till Akilles för han fyllde år igår.
Lillgubben har redan blivit 1år, usch vad tiden går fort.
Men han kommer alltid vara liten i mina ögon :)




Finns få som är så jävla trög som du...
IDIOT

Menar då inte Akilles..
Han är underbar.

Nae hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0