Onsdag.

Vars är solen och värmen?? Vill som ha tillbaka den nu.
Idag hade jag mina sista körlektioner och mini uppkörningen och den klarade jag då. :) Fick VG i slutbetyg och det är jag super nöjd med. Nu vill jag bara att det ska bli fredag så jag får göra uppkörningen och klara den..
Sen är det bara ut och köra :)
Klara jag inte kortet så kommer jag bli galen. Men jag känner på mig att det kommer gå bra så länge jag inte stressar upp mig själv så jag få panik. För då går det åthelvete.
Blir att tänka positivt :D

Mamma kom hem från Barcelona idag så for hem och åt lite tårta efter jag slutat jobba :) Fick örhänge och ett halsband av hon :D

Nae nu ska jag sova och imorn ska jag sova och imorn kommer jag vara lite nervös :P Men bara imorn tänkte göra bort de då :P så slippper jag kanske att vara nervös på fredag ist :)

Hoppas Annica gumman kommer klara sin uppkörning imorn :) Håller tummarna för dig hjärtat :P

Nae hade
 
Lovelovelove Marcus Lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0