Måndag.

Hela min klass drog iväg till Ume idag men jag valde att stanna hemma för att jag hade så många körlektioner idag och imorn plus att jag måste plugga på teorin för att jag hade tänkt göra sluttestet imorn :) Går då bra med repfaserba så hoppas hoppas jag klarar det. :) För då är det skrivningen och uppkörningen kvar och då har jag körkortet innan majs slut :D

Nu när man har lagt körkortet före allt annat så har man åter igen fått lite rester som ska göras :S Suck och stööön. Ska nog göra bort de flesta på fredag och sedan beta av eftersom. :) Ska nog gå fint..

Inte länge kvar till stockholms resan heller :D Lääängtar..

Nae ska börja bege mig mot polaris med Akilles sen ska jag och mina gubbar cykla och handla. Ja cykla. Marcus bil har sagt sitt så vi får röra på oss en hel del :) Men detg gillas..

Helgen har varit toppen iaf :)

hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0