Ljusare tider :D

Lyckan har börjat komma tillbaka och det är så underbart skönt. Allt går som det ska göra och allt går som jag vill. Jag klarade teori provet igår och då for även tyngden från mina axlar :D Fan så skööönt att slippppa den där jävla teorin som man slitit i veckor med.. :) Nu är det bara uppkörningen kvar och jag hoppas jag klarar den med.. Då skulle allt vara så himla lättare. Då kan jag äntligen börja ta tag i skolan av det som är kvar att göra iaf :) Sen ta studenten med ett leeende på läpparna :)

Livet rullar på som det ska och jag hoppas det kommer fortsättta att göra de med :)

Det är 2 veckor kvar innan jag, mamma och syrran drar till Stockholm med ska bli så underbart skönt :) Mycke shopping, hoppas på mycket sol och många underbara stunder med familjen + ACDC :D

Snart är det helg ;D

Hade

Älskar marcus och Akilles ni gör mina dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0