Jag följde mitt hjärta

Och här är jag nu. Jag lever mitt liv som jag borde ha gjort för länge sen jag mår bra eller bättre.
Visst alla dagar är inte bra dagar och alla dagar kanske jag inte ler eller skrattar.
 Jag gör allt för att lyckas och jag ger inte upp i första taget, snarare aldrig. Jag kämpar för att klara mig bra i detta liv, jag kanske får kämpa mer än andra men jag har ändå den glöd som behövs för att nå dom mål som jag själv vill nå..

Jag skiter i hur långt tid det tar att klara av saker. Det får ta den tid det tar blir tokig på de som ska hålla på och skryta och stressa sig fram enbart bara för att vara först.

Jag ska inte klaga på det jag har. Jag har en familj som älskar mig, jag har vänner som finns dära och jag har min marcus å Akilles. Jag ska inte klaga för det är dom sakerna som gör mig lycklig. Skulle jag förlora allt detta då skulle jag verkligen inte vara lycklig och då skulle jag klaga.
Jag önskade bara att pappa skulle finnas hära med. Men jag måste vara glad för den underbara tiden jag fick med han. Jag tänker på han varje dag och saknar han enormt mycket men han finns där någon stans och han ser mig.

Pappa har fått mig att lyckas och jag ska fortsätta att lyckas. Jag tänker inte ge upp nu fast jag bär en tung sorg inom mig. Jag ska göra det jag vill göra, jag ska följa mitt hjärta, jag ska leva mitt liv som jag vill leva det.

Jag vet att jag kan och jag vet att det går så länge man tror på sig själv. På så sätt lyckas man.
Jag ska kämpa på och jag tänker fan inte ge upp.

Jag följde mitt hjärta och se vars jag är nu.

3 veckor kvar av skolan och sen är det STUDENTEN. :D

Jag tror på mig själv helt enkelt.. :P

Jo 1 år idag med Älskling <3

Grattis mamma som fyller år idag.. Love you <3

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0