1 dag kvar. :)

Känner mig ändå ganska nervös och man har verkligen tänkt en massa redan fast det är imorn det gäller. :P Bara tanken gör mig glad att om jag klarar det så får jag ta vilken bil jag vill (eller nästan iaf) och köra helt själv utan en jävla skylt och utan mamma som sitter och gnäller :P

Skulle vara så underbart skönt. :) Då slipper man all stress att hinna hit och dit med. :)

Blir att hämta ljudet ikväll så då är det klart iaf :)
Provade på mercan igår så allt ska sitta ;O
hehe. :P

Längtar väldigt mycket till imorn iaf och nog om det..

Sitter hos mamma och gör bort lite skola, känns skönt att jag lat arsle Thea Resin äntligen tar tag i mina uppgifter och skickar in dom i tid :P Hoppas jag då att jag hinner.. :P
Man är ju inte alls smart alla dagar. :)

Nae ska fortsätta att jobba på som en idoit så jag inte har kvar så mycket att göra till nästa vecka. Allt ska ju vara inlämnat och KLART på onsdag för då sätts betygen med tror jag :P

Kul att solen tittat fram lite då och då idag med :)

Nae men ni får hade så bra då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0