Onsdag :)

Sitter just nu i soffan och myser med Akilles :)
Funderar vad man skulle ha gjort med lägenheten så den inte ser så tom ut. Har köpt en massa tavlor men det får inte bli för mycket för då ser det bara dumt ut :P Kanske blit Ikea i helgen (hoppas på det) så jag får köpa en sängram och en massa annat smått å gott.. :)

smygreklam :P

Nu är det inte länge kvar till studenten :) Såg att våra studentmössssor hade kommit med :D Ska fara och hämta den snart.. Men ett måste just nu är att fixa sig en balklänning???? Vette fan vars man skulle ha hittat sig en. Menmen ska kolla lite snart om jag hittar någon..
Hittade då en snygg studentklänning iaf :) Funderar på att köpa den,måste bara fundera lite.




Måste försöka fixa körkortet innan jag tar studenten.. Blir tokig att jag inte gjort det än :( Ajja jag får ta den tid det behöver helt enkelt. Har varit så mycket annat som gjort att jag inte fixat det än :/

Nae hade








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0