Menmenmenmenmen.

Det är lördag och jag är väldigt sugen på utgång ikväll men jag vet inte vem jag ska ut med om inte sussi tar sig hit. :S Är verkligen inte sugen på att bara sitta hemma och glo på teven.
Är inte heller sugen på att fara till glommers med Marcus nog för att jag inte ryms där men ändå. :/ Vill inte det ska skita sig som alltid..
Slutar nog med att man sitter hemma själv med vinet och tycker synd om sig själv som inte har några vänner typ.. :( Nae så ska jag ju inte vara. Nae men det är så tragiskt att sitta själv hemma när alla andra är ute och har kul.. DET SUGER.
Sen var det ju ett tags sen sist jag var ut eller drack med mina vänner.
Menmenmen man kan ju hoppas på det bästa och att det blir en bra vändning på det hela. Annars deppar jag nog ihop.

Nae skriver sen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0