Ett tag sen..

Man skrev hära ja.. :) har ju haft fullt upp med att flytta och äntligen börjar det se bra ut i våran lilla lägenheten :)
Idag fick vi internet och en massa kanaler så man kan se på teve :) Underbart..
Så nu kan jag även börja blogga igen.. :P

Igår for jag Marcus och broder ut med skotrarna, drog en sväng till mormor och till vittjåkk för att tvärt titta. Underbart väder och skönt med en skoter tur.. :) Sen blev det god middag och en massa mys <3.

Idag så skulle jag egentligen ha praktik men mådddde inte alls bra.. En såndär jobbig dag man kan ha nu förtiden. Mest saknaden efter pappa som kommer. Då orkar jag inte göra annat än att stirra i väggen.
Men lyckades fara ut och på dollar för att inhandla nå tavlor och ljus :)
Nu väntar man på middagen :) Sen blir det åter igen mys med mina älsklingar <3

Hade bra


Kommentarer
Postat av: Linnea

ah, då vare säkert ni vi såg! vi var i tallnäs :)

2010-03-12 @ 23:05:37
URL: http://llifeasiknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0