Tlötttt..

Man bara jobbar och jobbar nu förtiden :P Fast var ledig igår så jag och Annica drog ut och handlade lite smått å gott :P Hittade lite kläder och en grymt snygg jacka :D I LIKE...
Nu sitter man hemma själv i lägenheten och ska ta mig en kaffe och lite sorbet glass :D
Sen he igång en film som jag hyrde. Fast blir bara jag och Akiilles för Marcus är och skruvar.

Menmen får hoppas han kommer hem och sover iaf.

Skulle kännas helt underbart att få helg imorn men inte det jag jobbar några timmar på lördag med. Alltid när man vill göra något annat så ska man jobba.. Menmen pengar pengar.

Skulle köpa en ny mobil idag men hittade ingen som jag var sugen på + att jag vart snål..:P

Nae ska dra och göra något annat nu. :P

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0