Torsdag..

Dagen börja tidigt som faan, kul att man ska behöva stiga upp tidigt när man är ledig. Ajja jag behövde iaf den teori lektion. Sen så har man körning imorn då. Kommer nog gå super eftersom jag känner att jag kan köra bil nu. Har ju kört en hel del underlovet.

Snart ska man gå och ställa sig i köket och göra nå mat åt familjen. Baby kommer även snart hem. Får se vad vi ska hitta på för nå mysigt ikväll.. Blir nog att se New moon med syster och mamma. Men innan det ska jag ut och gå på en promenad med hundarna. Mitt mål är att jag ska ut och gå varje dag, kan säga att de behövs. Varit lite för lat de senaste månaderna, synd bara att man inte får med Marcus ut.
Fick även lönepappret idag, var jävligt nöjd med de jag fick för att ha jobba 3 kvällar. Blir super bra för det blir Luleå på lördag för shopping och fira min moster som fyllt 60.. Ska nog bli trevligt, så länge jag slipper sova där. Luleå är ingen stan jag gillat på länge. Vet inte varför men jag tycker bara inte om den staden. Bra shopping har den iaf.

Har äntligen kommit igån med min uppsats om Iran, så nu när jag är igång så går det undan, ska göra lite mer på den senare någon dag. Ska försöka ta tag i körkortet med. Är så jävla mycket att göra nu så man får panik. Ska fan få det klart i tid. Sen är det de där jävla PAet som ska vara klart snart med. Nae nu ska jag sluta tänka på skolan och börja göra lite mat.

Varför ska folk lägga sig i andras liv, varför inte börja tänka på sitt eget istället för att lägga ner tid på andras när man verkligen behöver tänka om och börja inse någongång hur trög man är. Det är något som jag stör mig på riktigt mycket. Det finns en person som är väldigt duktig på såna saker som verkligen inte har med de att göra. Den personen kommer alltid att vara hatad i mina ögon. För så jävla trög människa är svårt att hitta. Fattar inte hur man lyckas säger jag bara. Jävla idiot sköt ditt jävla liv för de behövs.....

Så då var jag klar för idag ;)

Är glad att man har en kille som är så underbar som Marcus, tack och lov att vi hittade varnadra.
All kärlek till dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0