Torsdag igen..

Fick tråkigt så tänkte skriva lite hära, imorn är det då fredag och då slutar vi ganska tidigt.
Skönt att man även är klar med samhällsen så man slipper den. Men fredagar är ju de tråkigaste dagarna för man har alla skit ämnen. Men jag ska inte klaga skolan är snart över för min del. Längtar så enormt mycket till studenten. Som igår när 9orna från Malå kom till skolan så börjar man tänkta dom har 3 långa år kvar och jag slutar om ca 5 månader.:D 

 Imorn kanske jag och gubben äntligen fara och hämta Akilles<3, hoppas då verkligen på det.
Sen efter skolan ska jag och Annica darling gå och fika & sola. :) Ska bli mysigt..

Super glad att hjärtat fick jobbet på polaris. Nu ska vi bara hitta en lägenhet med. Kommer nog ta tid att få någon men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Hade tänkt fara och kolla runt nästa vecka.
Nae nu ska jag gå till bubben och försöka sova så man tar sig upp imorn.
Gonatt.



Så underbart söt <3
Vi längtar efter dig gubben..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0