Torsdag :)

Inatt har Akilles lyckas sova hela natten utan att ha hoppat ner och gjort en massa dumma saker i mitt rum :) Så jag har äntligen fått sova i lugn och ro och han med.. Han är även väldigt gosig på morgonen.
Vaknade även till fint väder :) riktigt skönt att det inte snöar eller är snöstorm ute som igår.. Fint väder gör mig glad och gör så att jag får en bra dag. Jag ser bara inte lyckan i att skotta gården sen :P Men det kommer gå fort, hoppas jag då..

När marcus kommer hem på lunch ska jag fara ut med Figo och Svante på en liten prommis sen ska jag göra lite skola. Sen vi halv 2 ska jag fara och fixa ett pass. :) Så ser min dag ut nu iaf :P
Nae ska ta och dricka mitt kaffe och se på lite tv :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0