Torsdag..

Kör ett litet inlägg innan jag drar till missen med mina älsklingar.

Igår for jag och såg på bio med Annica och marcus, trodde att den skulle vara bra men den va väldigt dålig. Den var bara grötig och hade som ingen handling. Snabba cash var ingen film för mig.

Idag har jag varit hemma och passat Akilles som är full av liv. Han vaknade 5 imorse och fick något il. Men sen så sovde han som en ängel till halv 11. Då ville han ut. Tog sen en sparktur till konsum med Figo och Svante. Mammas nya spark va ju skit roligt. Gick väldigt fort och hundarna tyckte det var kul att få springa av sig lite..
Sen så har jag och Annica jobbat på vårat PA. Tog kanske får många kafferaster :P Men utan kaffe går det inte att göra något skolarbete. Efter det började jag med maten, tog en jävla tid för att jag skulle hålla reda på lillskiten. Och han hittar på det mesta ooh stoppar i sig allt som finns på golvet. En riktig dammsugare är han :P
Nae nu ska jag och älsk hitta någon film att se ikväll..
Hade inge vettigt att skriva idag haha. Fattar inte att folk vill läsa detta skit jag skriver.. :) Kul de iaf..


Älskar mina gubbar mest av allt <3
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0