Tisdag.

Hade riktigt svårt att somna igår för magen ville inte va med mig, blev inte bättre heller när jag vaknade imorse så det blev att stanna hemma och vila upp sig lite. Känner mig då bättre nu :) Nu när man är hemma har man ju dit med att göra bort lite rester. Så har lyckas göra bort lite av det nu på morgonen. Ska forstätta snart igen men tänkte ta en liten paus och kollar runt lite och blogga. :)

Älskar min lilla dator, är så jävla skönt att sitta och göra skola franför teven. Sen så kan man ta med den överallt och detl lilla pluset med den är att den ryms i handväskan :) Helt underbart.. Bra även att ha den på skolan så man vet att ens skolarbete sparas och inte är borta dagen efter som med skolans skit datorer. Hänt ett antal gånger att ens arbete är borta plus att man hunnit skriva en massa sider. :@
Men nu är de problemet borta för nu kommer allt sparas på denna dator istället. :) Sen är det skit bra att göra faser på med som jag ska ta och göra sen.. Är super glad att jag äntligen köpt en eller jag och marcus delade på priset så den är inte riktigt bara min :) Men det gör ju inget.. Vi delar ju ändå på det mesta.

Ska snart dra ner och föröska få upp lite eld så man får nå värme i huset. Ska bli så skönt att man inte ska behöva göra det längre snart. För vi ska borra in bergsvärme. Tror jag det var. När allt det är klart ska jag och mamma fara ut och resa :) Lär behövas så ska fixa mig ett pass snart :)


:D

Nae nu ska jag ta och kolla runt lite på kläder sen ta tag i skolan igen :)

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0