Tisdag.

Bättre sömn inatt än igår, Akilles ska ju alltid hoppa ner från sängen mitt på natten men den här gången hade han varit snäll och inte lämnat något på golvet som kära matte ska fixa upp. Men han har fortfarande svårt att ligga stil. Men han är så underbart söt kan inte sluta säga hur underbar han är. :) Matte är stolt över sin lilla Akilles som ska bli stor och stark när han blir större. :P


Mattes älskling

Idag när man kom hem från skolan så frågade mamma om jag kunde ta Figo ut på en promenad. dum som jag var fick jag upp nå il och for ut på en liten för lång promenad. Var så trött innan men nu är jag helt död. Men Figo är då nöjd..
Nu är man då ledig i 2 dagar så jag ska sova ut och göra bort lite skola å plugga på körkortet.
 Får se om mina gubbar kommer hit ikväll så man får ta hand om lillen imorrn. Ska få han att bli van kopplet.
Vi hittade ett glitter koppel med halsband igår på hund å häst. Skit sött haha, sen så fick han ett nithalsband från dollar för Marcus ville att han skulle ha det. Så både fick som dom ville.. :P

Funderar på att ta ett varmt bad och tända några doftjus runt om och villa upp mig lite. Känns som de skulle behövas just nu. Imorrn blir det även bio med gull Annica, kanske sussi. :)

De hära badkaret skull man ha haft :P

Känner mig stolt som drog mig till pappas grav igår. Tände ett ljus och fixade lite så det blev fint. Vill ha sommar så man kan sitta dära och bara prata och göra hans gravplats lite finare.
Det är så tungt och jobbigt att han inte finns längre, börjar förstå mer och mer nu att han är borta. Den tanken som man bara inte vill ska komma. Ibland sitter man dära i sin egen värld och mitt allt kommer den där tanken upp att jag har ingen pappa som jag får träffa varje dag utan nu ligger han istället på kyrkogården begraven. De är skit jobbigt när man väl fattar hur det är.
Jag har en pappa och de kommer jag alltid ha, bara för att han inte lever och finns hos oss så finns han dära någonstans.
Saknaden blir som bara jobbigare och jobbigare för varje dag som kommer.
Men man måste inse att man kan inte göra något åt det som hänt.
De är ingen ide att deppa hela tiden kommer det tårar så ska man låta det komma. Känns bättre för mig när jag gråtit ett tag.


En full och glad pappa. Skit jobbig att se dessa bilder men det får även en att le för minnen är nog det bästa när det kommer till att förlora den man älskar som sin egen pappa. Skönt att ha minnen som man kan skratta och gråta till. Du hade en speciell humor pappa, säkert den sjuka humorn jag fått av dig. Älskar dig av hela mitt hjärta och saknar dig <3

Nae nu ska jag ta mig ett varmt bad och bara drömma mig bort.

Hade bra <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0