Söndag..

Dålig på att skriva hära igen då.. :P Men iaf nyåret firades hemma med familjen och hjärtat. Slutade med att det blev lappis efter 12 slaget såklart. Där va det kul för en gångs skull blev lite för full och det fick jag smaka på dagen efter. Bakis är nog det värsta man kan vara.

Fredagen då låg jag bara i sängen och var väldigt bakis, som jag nu inte ofta blir. Men man får ju skylla sig själv helt enkelt.

Lördag for till stan med familjen, körde Tommys bil till skellefteå. Gick super bra. Sen så for vi och handla lite kläder och åt god lunch. Synd att man då inte hittade nå mycket. :( Inget på rean heller. Va ju typ inget kvar. Menmen får trösta mig med ett par skit snygga skor (stövlar) Som hade kostat 999kr sen 499kr och rea priset på dom var 299kr. Men min gumma Annica gav mig såklart ett presentkort för 200kr på dinsko. Så jag fick betala 99kr. Helt underbart. Så det var de jag lyckades hitta på rean. Jag hade verkligen ingen lust att springa i stan heller för jag kände mig inte alls kry. Sen blev det mys med gubben när jag kom hem.

Söndag legat i sängen hela dagen och försökt bli lite friskare men gick inge vidare. Åkt på en fin förkylning. Känns ju helt underbart att man åker på det nu när man har sin sista lediga vecka till veckan.. :( Ajja bara försöka vila mer och bli frisk så man hinner vara ute lite innan skolan börjar om.
Kul att både jag och Marcus bubben åkt på förkylning med. 
Jag har även haft måndag idag och söndag igår, är så skönt när man inser att det inte är måndag utan söndag. :D Får hoppas att denna vecka blir rolig och mysig. Längtar inte precis tillbaka till skolan. Kommer bli så jävla stressigt nu när man börja komma närmare studenten. SOM man då även tar i År.. Helt underbart..
Nae nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om jag hittar något att se på tv sen vänta på att hjärtat ska komma hem från moskosel. För då blir det myspys. Älskar min Marcus väldigt mycket och är väldigt glad att det blev vi.. Går inte att hitta en finare kille än han. :D 
 
hade// Thea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0