Söndag..

Lyckades somna igår iaf och gott har jag sovit. Vaknade vid 11 tiden och satt igång datorn för jag och babe skulle se på en film :) Så har bott i sängen hela morgonen. Men det är ju så söndagar ska vara..
Sen vid 2 tiden drog jag och familjen iväg för att träna budy pump med syrran som ledare. Skit jobbigt och ganska kul men ändå inget för mig. Mina knän palllar inte av det. :/ Kommer ha sååå skön tränigsvärk imorn. Kan nog inte ens lyfta upp armarna. :P
Nae nog om det, ska hoppa in i duschen nu sen se någon film och invänta oxe till middag igen :)
Jag klagar då inte..:)
Sen blir det nog att dra sig vidare mot missen sen ikväll om gubben lyckas fixa sin bil. 
 
Lika intressant inlägg som vanligt ;)

Har inte heller några bilder på denna dator men får fixa över dom från den gamla datorn någon dag..

Hade puss


Kommentarer
Postat av: annica

jag tycker att dina blogginlägg är intressanta :P bara börja videoblogga nu också ;) vi syns imorgon puss

2010-01-31 @ 19:22:17
URL: http://annicamoller91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0