Söndag..

Känns så jävla jobbigt med skola imorrn. Något jag inte har längtat efter precis.. Ajjja ska ju inte klaga går ju bara skola 4 dagar i veckan plus att jag går bf. Skönaste linjen ändå för man kommer och går som man vill typ.. Inte många långa dagar precis.
Men jag tror att kursen vi börjar med imorn blir intressant :).. Sen är det praktik igen i 4 veckor, undra vars man hamnar den hära gången då?...
Jag får helt enkelt njuta av denna sista lediga dag då..
Jag ska börja med att göra lite rester sen ta en lång prommis igen med hundarna. Sol och -1 ute :)
Sen efter de ska jag fortsätta göra lite rester och mysa med gubben. Sen ikväll blir det bio med syster neew moon :D Äntligen ska man få se den, gu se man har längtat. De är mina planer för idag..

Sen kanske det blir att hämta Akilles i veckan :) får hoppas på det..

Är det ingen som vet av någon lägenhet man kan hyra i 2a hand? Skulle som behövas nu när gubben ska börja jobba hära. Mest troligt. :D

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0