Snöstorms onsdag :P

Dagen började inte precis som man ville att den skulle börja. Jag och marcus skulle då åka iväg till arvids men vägen var då full av snö, så vi körde såklart fast så marcus kämpade på att få loss bilen.
Men med om och men så fick han äntligen loss den. Sen var ju frågan hur vi nu skulle ta oss därifrån, för vi hade inte tid att vänta på att någon skulle komma och skotta upp vägen och inte heller köra fast den igen. Som tur är finns det två vägar man kan ta in till hans gård. Där hade det inte heller drivit så mycket snö på vägen. Så vi tog oss äntligen ut från gården på nolltid. Varför är man så dum och inte tänker på det från början. Jag tog mig på skolan och han på jobbet :) De var bra.

Trots det dåliga vädret skulle vi ända vara på prästberget och åka pulka å madrass, va ju skit kul fyfan vad jag skrattade. Vi var ganska få men det vara både skönt och trevligare för de som var där hade ett gott humör..:) Gick fort som faan med :P Sen efter det hade våran toppen lärare Tobbe hyrt badet så vi for dit och plaskade runt ett tag sen blev det lite bastu.. Var en riktigt trevlig dag fast det dåliga vädret..:)

När jag kom hem ville mamma på mimis så vi for dit och såklart fick jag med mig lite kläder :) Blev nöjd med de jag köpte. Härliga inpuls köp man får ibland :) Mamma bjöd på halva.. Tur hon är snäll.

Nu väntar jag på att Marcus och akilles ska komma hit så vi kan se 2012 och sen sova. Är så sjukt trött, tur man är ledig imorrn :) Men då ska jag ju passa lillbarnet med så en så lugn dag kommer det nog inte att bli :)

Jo en sak till sen ska jag ge mig med mitt skrivande :)
Den 1mars flyttar jag marcus in på odlingsgatan i en 2a :) var ju bara ringa ett litet samtal så har du en lägenhet :) Så våran granner kommer bli hans bror och ida :D Blir ju helt toppen :)

Nae nu ska jag ta och dricka mer kaffe så man blir lite piggare. :)
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0