Måndag..

Då var första skoldagen avklarad, har ju inte precis varit på skolan på ett tag.. :P Nu är det bara att kämpa på in i de sista. De är typ 5 månader kvar till studenten och det kommer gå fort. SÅ JÄVLA SKÖÖÖNT..
Förra året gick väldigt fort och detta år lär göra det med. Nu börjar man bli stressad på vad man ska göra efter studenten???. Jag ska iaf resa och inte plugga på ett tag.. Blir väl mest troligt att jag far till skelle med gubben.. :) Ajja det är några månader dit så jag får fundera under tiden.

Idag har jag äntligen dragit mig till pappas grav med mamma.
Kändes skönt att vara dära en stund..


 Akilles 7veckor får hoppas att vi kommer att hämta han till veckan :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0