Måndag igen..

Äntligen var denna dag avklarad nog för att den inte varit så jobbig, men jag är väldigt trött. Ska snart dra iväg på en lite promenad, mitt mål är ju att gå varje dag nu. Som tur va har man ju hundar som ska ut då och då. Men nästa vecka hade jag och Annica tänkt köpa ett gymkort. Ska göra ett nytt försök med träningen. Måste träna upp mina knän och rygg. Promenaden blir nog till pappas grav och tända ett ljus och prata av sig lite. Sen ska jag nog fuska och åka med baby hem. Vi ska på dollar och köpa saker till Akilles, kan behövas.
 Känns även helt underbart att vi har hämtat han. Så nu får man gosssa med han varje dag. Blir att sova i missen inatt igen för jag vill vara med båda mina älsklingar.. Ska vi se hur länge lillen ska hålla på inatt.
Han är underbar iaf och jag är så kär i den lillskiten..På onsdag lär han sova här i arvids så jag får ha han för mig själv hela torsdagen :) ska bli mysigt.
Får hoppas vi får en lägenhet snart så får man ha han hära i arvidsjaur.

Nae shit va trött jag är, ska ta mig en stor kaffekopp och sedan dra min feta röv på en promenad :P
Hade se bra <3

Marcus nu och föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0