Lördag..

Jag älskar min marcus, han ställer jämt upp och ser han mig gråta så säger han något som kanske inte passar in just då så man börjar skratta. Han tröstar mig på sina egna vis. :D men jag älskar dom för jag börja alltid skratta. Sen att bara ha han i sin närhet är också helt underbart.
Han ger mig den tröst jag behöver lite då och då.
Love you honey <3

Fint väder ute, snö och -5 grader ute. Det är dom dagarna jag känner mig levande då är jag verkligen en livsnjutare på hög nivå.

Varit ute på 2 timmars promenad med hundarna och de var så skönt att gå på isen och känna lite vindar mot ansiktet. Mest skönt för näsan gick upp haha.. De är så skönt gå, bara gå i sina egna tankar och njuta av livet som det är. Idag är en bra dag. Dom dagarna älskar jag verkligen. Får hoppas att vädret är samma imorrn. Då ska jag gå en längre promenad med mina pudlar..
Jag älskar att vara ute i naturen precis som min pappa gjorde. Jag förstår han för det är då man känner lugnet. Man känner sig typ fri på något sätt.
I love it..

Idag är en happy dag för mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0