Lördag igen..

Min blogg och mina inlägg är verkligen inte intressanta men ändå har man läsare på den :) Är glad för att någon läser mina tankar och det jag gör under dagarna..

Det inläggen som jag tycker är intressanta är mina tankar om pappas bortgång för då handlar det inte om min hur min dag varit eller vad jag gjort. Utan de ord jag skriver då kommer från hjärtat och min skalle, de tankar jag bara måste få ut ur mig för att jag ska må lite bättre. Funderar på att fixa en till blogg som enbart handlar om de tankar jag har om min älskade pappa..
Kanske finns fler där ute som förstår hur den känslan är att förlora någon man älskar i cancer.
Kan man inte prata med sina nära och kära om det så kan man skriva ner det hära. Som jag gör..
Vet inte vars jag kom på att börja skriva om det hära men som sagt jag har tråkigt och saknar min pappa enormt mycket.

 Lars Resin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0