Lördag..

Satt just och skrev på ett inlägg men lyckades komma åt något som tog bort allt.. Typiskt.. Får börja om helt enkelt.

Är trött och väldigt mätt efter en god middag, planka med oxe har satt sig som en stor klump i magen och en riktigt god kladdkaka till efterrätt.:)
Idag vaknade man tidigt för att jag och baby skulle iväg till skellefteå för att köpa saker till Akilles. Men som alltid ska bilen krongla och inte starta. Det händer ALLTID när vi ska fara någerst.. Jag som ville hämta Akilles och gossa med han ikväll. Får väl klara mig till imorn tills man får göra det.
Så jag och Marcus har suttit inne hos mig och sett på tusenbröder, en väldigt bra serie.:) Sen har vi inte gjort så mer än det.
Jävla skit bil som förstörde denna dag..
Plus att gubben har redan somnat. Jag är också sugen på att sova men han ligger över hela sängen och det är ingen ide alls att försöka få liv i han. Helt omöjligt..

 Har ju även hittat en ny blogg design som duger ett tag :) Va inte så svårt att fixa det. hehe.

Imorn blir det att sova halva dagen och ha ett body pump pass med syrran för hon ska börja om med det. :) Så om ni vill börja träna body pump så anmäl er..:)
Tror jag ska göra det.:)
Sen efter det blir det nog att sova igen för jag lär va helt död efter det passet..

Sen är det bara att börja kämpa för en hård vecka med en hel del att göra. Tack och lov att jag ska vara på skolan en vecka på min praktik för att göra bort lite rester.. :)
Tacka för det.
 
Nae ska kolla om jag hittar något att se på tills Marcus fet arsle <3 vaknar så man får sova..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0