Lördag.

Skönt med lördag, ikväll lär det bli en massa mys med mina underbara älsklingar <3. Vi ska göra någon god middag och sedan mysa på till en film eller något.
Ska snart ut och sparka eller gå med hundarna, vet inte än hur jag ska göra. Men hundarna måste ut hur som helst :)  

Sen så skulle jag ju färga mitt hår igår men det blev ju aldrig, kom hem vid 12. Skulle hämta akilles i missen sen blev vi fast i brännberg eller hur de stavas. Ett tag. Jag är inte precis den duktigaste på att stava. För jag lider av dyselexi som inte stavas sådär säkert :P haha men de skiter jag i. Jag skriver bara det jag vill skriva och då får det bli som det blirt helt enkelt. Men så intressant det blev nu då.. :P

Nu kom gubbarna hem, så ska väl fara ut och handla lite mat till ikväll då. :) Sen efter jag varit ut med hundarna på en tur ska jag färga mitt hår :)
Man kanske skull ha solat en stund med. :)

Hade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0