:@

Sur jävla kärrringar som ska klaga på allt, hålla koll på allt, snacka skit med sina grannar om en annan granne och LÄGGA SIG I ANDRAS JÄVLA LIV. Helvete så arg man kan bli på såna personer som är så full av skit så det finns inte, ljuger och har sig för att man ska åka dit mer.. Har dom inget bättre för sig än att klaga över små saker.. Jag kommer öppna min käft och säg ett eller annat till den person skiter i hur saker och ting kommer bli efter men jag tänker inte sitta tyst längre och låta hon öppna sin käft igen.. Så sjukt less, hon tro sig veta om allt och alla på denna gata. Snackar skit om dom bakom deras rygg hela tiden.. Nu är det min tur att öppna min käft och säga som det är. Hur fan kan hon sitta där och anklaga någon för något de ens inte gjort.. HELVETE!!!
Hur orkar man hålla på och gå runt och gnälla på andra och tro själv att hon är så jävla perfekt..
AAAAAA har så lust att sparka in dörren ge hon en käftsmäll och skrika VAKNA!!!
När man inte vet hur saker och ting är ska man förhelvete inte öppna käften..

är arg så arg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0