2010-01-13, onsdag :P

Skönt med korta skoldagar,.Gick till halv 12 idag för vi skulle bara visa 9orna från Malå vad vi gör på Bf och det gick fort..
Har även försökt komma igång med min uppsats med, det gick sådär men jag har då iaf börjat skriva lite på den. Så länge man kommer in i det så går det bra men jag visste som inte hur man skulle börja, stog helt stila i mitt lila huvud. Som alltid med ibland funkar den :P

Igår såg jag på New moon och den var väldigt bra såklart, jag älskar filmer som man kan se om och om igen och aldrig bli less.
Imorrn är man då ledig men då är min körlärare så snäll att hon har satt ut en teori lektion imorrn kl 07:10. Skit kul att behöva stiga upp så tidigt när man har en ledig dag. Men kan va till stor hjälp att hon hjälper mig lite med teorin så jag får körkortet någongång.
Satt även igår och kollade runt på lite bal-klänningar. Vill ha en lite udda, inge kul om man kommer med en klänning som någon annan har, blir enbart bara pinsamt. Ajja ska fortsätta kolla runt och se om jag hittar den rätta..:) Börjar även känna av pirrret i magen för studenten, kan inte fatta att skolåren gått så fruktansvärt fort och snart är det över. Ja det är helt underbart men tråkigt på ett sätt. Man kommer förmodligen att längta tillbaka till skolan..Längtar tills student sakerna kommer får hoppas att de blir snart.
Det tråkiga iår är att pappa inte finns med där på balen och under studenten. :( Men han finns säkert där fast jag inte ser han. Men det är endå sjukt jobbigt att inte han kommer vara där. Alla andra förtutom jag hann han med, varför skulle just denna jävla cancer komma.? Saknar dig mer och mer för varje dag kära far..
 
Ska snart ta en promenad med Figo till polaris för att sedan åka med älsk hem. Skönt att han jobbar hära och inte flera mil bort. Då får jag får sova med han vaje natt och det är underbart att ha sin älskling vid sin sida när man somnar och när man vaknar. :)

Nae ska börja klä mig så man inte fryser ihjäl, synd att börjar bli kallt igen :( Skönt med lite plusgrader..
Hade bra <3

 


Du styrde, du ställde,
du ville oss väl
du älskat oss alla
av hela din själ.

Minnet lever nu och föralltid <3
Går inte att beskriva denna saknaden efter sin älskade pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0