TRÖÖTTTT

Idag har det varit en upp och ner dag men mest upp. Jag har varit hemma och försökt ta tag i skolan men det går då bra. Jag har inte mycket kvar på svenska romanen. :) Är för trött för att fortsätta med den nu så det blir at dra sig till skolan imorn och jobba på som en tok så den kan skickas in då..:)

Varit hos mormor idag för att hämta ved så det har blivit ved hit och dit så nu är jag helt död och slut.
Tror jag ska kolla upp mitt blodtryck med för jag är jämt trött nu förtiden. Jag kan sova hur länge som helst om dagarna och endå vara skit trött på kvällarna. Sen känner jag mig hängig.
Det duger nog inte att kolla upp det här i arvids för dom har inte mycket att komma med. Det är jävligt synd!!
Så får vänta och se om det blir bättre.

Ska lägga mig i sängen och slå på en film men blir att försöka somna själv för marcus sover hemma i missen :S Suger jävligt MYCKET.

Nae är så trött och grinig så snart börja jag väl lipa.

hade gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0