Torsdag..

Tack och lov att det inte är så kallt idag som det varit resten av veckan, får hoppas det håller i sig och blir varmare. Är så less denna kylla och tror inte jag är den enda som är det..:P
Så typiskt att det ska snöa då istället för att solen ska skinna. Är less att skotta med.
Men snart kommer sommaren fram. ;)

Vart lite sömn inatt lillgubben är så dålig i magen och orolig så han har vaknat då och då för att han ville ut. Så ska och kolla efter nå foder till han sen när marcus <3 har slutat. Får hoppas han blir bättre av något foder. Nu har han då äntligen somnat så jag kan göra lite skola..
Klippte klorna på han nyss och det gick bra :)
Kommer som bara blod när han skiter så börja undra om han har magsår eller något annat. Men får vänta och se om det blir nå bättre..:/

Idag ska jag läsa ut en bok och göra klart lite uppgifter sen plugga på svenska provet som jag ska göra imorn. Så min dag idag är skoldag fast hemma.. Är som bra att vara ledig så man kan göra bort lite skola. :)

Tommy kommer även hem ikväll så vi ska ut och köra lite bil imorn :D
Tror han har något på hjärtat för vi skulle ha en familjefika när han kommer hit :P
Är väldigt nyfiken på vad det kan vara. Är säkert inget men man vet aldrig..

Nae ska ta tag i skolan nu :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0