Tisdag..

Är väldigt trött och helt slut. Att sitta framför en dator heldagarna är inte precis kul och väldigt tröttsamt. Men dagarna går lite fortare. Gör min APU på turistbyrån och där är det bara dator sittning.. :P Kan vara kul ibland men man blir trött efter ett tag. Men 2 veckor där gör inte så mycket. Är ju inte där så länge om dagarna och börjar inte så tidigt :)
Men man är bara helt slut när man kommer hem. Det är de som suger för man vill ju göra något på sin fritid men direkt man sätter sig ner så somnar man ju.. Menmen man måste ju börja klara av sånt hära när man ska börja jobba på riktigt. :P

Igår kom mina linser, tack och lov. Blev galen på dom jag hade. Så ska stoppa in dom i ögonen och dra mig ut för att skotta lite snö. Älskar ju att göra det..:S
Sen ska jag göra mat. Blir TACOS. på en tisdag känns lite skumt. Ska färga håret sen på bubben har ju inte blivit än så ikväll ska han fan bli mörkhårig ;) I like..:P
Nae ska dra mig ut och göra lite nyttta ..

Hade bra så hörs vi imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0