Tisdag, Inte min dag!!!

Jag fortfarande väldigt trött men inte lika sur men har fortfarande en smärta i magen som gör mig galen snart. Kan inte heller gå och lägga mig nu för att det är lite för tidigt  och jag har lite skoluppgifter att ta igen.. Men jag såg att det inte var så mycket rester kvar som jag trodde att det skulle vara :) Det gjorde mig glad. Sen så skickade jag in en massa uppgifter från rester och apu:n.. Så nu är det bara lite små skit kvar.
Uppsatsen ska redovisas imorn men det ska ändras lite små grejs på den med för min lärare är dryg och inte alls omtyckt av mig just nu.. Allt ska då vara inlämnat på fredag annars blir det ett IG i kursen..
Sen ska jag läsa en bok till svenska tills på fredag och smarta jag har inte börjat läsa den än. Ska ta tag i den imorn för min skalle håller på att sprängas av allt som ska göras just nu.. Kommer bli tungt sista veckorna i skolan när allt ska vara inlämnat och alla jävla rester ska vara klara. Som tur va har jag en vecka på skolan under min praktik till det..
Nog om det..

Kollade runt på kläder idag med, lite shopping kanske gör mig på bättre humör :P Hittade då en sida som hade snygga kläder :) Så ska kolla runt lite mera där om jag hittar något.

Akilles kom då hit nyss och ska vara med mig ett tag tills Marcus skruvat igång hans bil..:) Så blir att passa han lite med.

Ska nog ta ett bad när han lugnat ner sig och lekt färdigt med Figo..:P Något som man kanske skulle behöva för sin onda kropp.. :)

Sen ikväll blir det nog att dra med gubben till missen..

Nae ska gå och pussa på Akilles och sen fixa upp ett varmt och skönt bad..

Hade

Nae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0